Sunday 25 March 2012

Frame from used box

Hi, let me show u how to make a frame from a used box...
Ini projek sivik di sekolah saya..

1. Ambil kotak terpakai, gunting seperti di dalam gambar (mama saya yg gunting)

 2. Lekatkan kertas A4 di atas kotak untuk menutup kotak itu.

 3. Balutkan kotak untuk dijadikan frame dengan pembalut hadiah terpakai
dan lekatkan di keliling kotak yang besar itu seperti di bawah.

 4. Masukkan potongan hadis / kata2 hikmah / gambar dan lain-lain yg disukai
dan lengkapkan frame itu.
5. Hiaskan frame tersebut dengan bunga-bunga pintal di frame tersebut..
(mama saya buat juga)

Siap... cantikkan frame saya...
p/s : pencil case baru pemberian kawan saya Fatini... (tq friend)

 Frame projek sivik sekolah saya...

p/s: tq mama atas pertolonganmu...

No comments:

Post a Comment